Suntuubi-palvelussa käytetään evästeitä. Palvelua käyttämällä hyväksyt evästeiden käytön. Lue lisää. OK

Reaaliaikainen influenssan seuranta:

http://www.ktl.fi/portal/suomi/osastot/vimo/tutkimus-_ja_seurantakohteet/influenssa/influenssan_seuranta/#navi4

15.11.2009 Rokotukset voivat olla myös toimivia, mutta tässä kampanjassa pistää silmään se, ettei THL sano mitään negatiivista rokotuksista. Niinpä olen kerännyt tänne myös sitä vastakkaista tietoa. 1976 Vuoden halvaantuneen Gbs-uhrin sanoin, olisinpa voinut edes valita otanko rokotteen vai en. En tiennyt sivuvaikutuksista mitään...

Suomalaisten ainoa pohdinta asiassa on ollut, OIKEA vai VASEN käsi??

Flunssa rokotteiden uhreja:

Nuori Cheerleader:

http://www.youtube.com/watch?v=_gGg_CCs7yM&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=iCsqOJ0sSEk&feature=related

Guillaume-Barren syndrooma:

http://www.youtube.com/watch?v=ctTxcBagXdA

http://www.youtube.com/watch?v=uylU7Gce4Jk&feature=related

Iltalehti: Health Protection Agencyn kirje vuoti vahingossa julkisuuteen.

http://www.iltalehti.fi/sikainfluenssa/2009101910451625_si.shtml

Vuonna 1976 puhjenneen sikainfluenssa epidemian ja sitä seuranneen rokotuskampanjan takia kuoli enemmän ihmisiä kuin itse tautiin.

18.11.2009 lääkärit tehneet rokotteista 90 haittailmoitusta:

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1771216

___________________________________________________________

Tämän hetken tiedon mukaan 80 % rokotetuista ei saa mitään oireita. N. 20% saa jonkinlaisen reaktion, joko pahkuran pistokohtaan, käden tunnottomuuden, lievän sikainfluenssan, viikon kovan sikainfluenssan, pahimmillaan pieni prosentti saa keskenmenon, hermostotaudin tai menehtyy.

Kopioitu Akupunktio.net, kirjoitus rokotteista:

http://www.akupunktio.net/ajankohtaista.php?uid=48

Vastaus sähköpostiin:

Olen pahoillani että luin artikkelisi liian myöhään. Sanoit että en rakasta lapsiani uhratessani heidät rokotetestauksille. Kyllä minä rakastan, en vain arvannut sinun olevan oikeassa. Olen niin pahoillani lapseni puolesta, mutta eniten ole järkyttynyt omasta sinisilmäissyydestäni. Saat vapaasti julkaista kirjeeni tai kirjoittaa siitä artikkelin. Toivon että viestini saisi edes jonkun vanhemman ajattelemaan itse.

Lapseni oli iloinen ja reipas. Hän touhusi leluillaan ja höpötti jatkuvasti omia asioitaan. Hän rakasti leikkimistä muumeilla ja autoilla. Hänellä oli huoneesaan automatto johon oli kuvioitettu ajoteitä. Siinä hän huristi pikkuautoillaan muumit kyydissä, milloin noidan luo kylään ja milloin mörköä pakoon. Hän oli energinen ja vilkas.

Koitti päivä jolloin hän sitten sai testirokotteen. Olin väsynyt pitkän päivän jälkeen ja kun viimein sain hänet nukkumaan istahdin tietsikan ääreen. Silloin törmäsin kirjoitukseesi. Pidin sinua ja kirjoitustasi hysteerisena, itsekkäänä ja loukkaavana. Seuraavana aamuna kun heräisin kesti hetken tajuta, ettei lapsi ollutkaan tullut viereeni kuten jokaisena aamuna viimeisten kuukausien ajan. Lapseni makasi sängyllä valveilla mutta ei halunut tehdä mitään. Aamiaiselle noustiin väkinäisesti ja kitisten. Yleensä aamupalan jälkeen hän haluaa katsoa piirrettyjä tai leikkiä autoillaan. Hän kuitenkin vain istahti sängylle ja tuijotti eteensä. Ei hymyä, ei puhetta, ei pirteyttä. Luulin hänen sairastuneen. Mittasin kuumeen. Ei kuumetta eikä mitään muitakaan oireita. Jos ehdotin hänelle leikkimistä hän alkoi itkemään. Iltaisin ja öisin vaistosin häneen sattuvan. Hän aloitti yönsä itkien. Yöllä hän heräsi toistuvastu itkien kipua, mutta ei osannut sanoa mihin sattuu.

Lapseni oli sairas, ilman muita oireita kuin apaattisuus ja haluttomuus. Silloin mieleeni iski ajatus rokotteesta. Puhuin lääkärin kanssa. Verinäytteissä ei ole mitään poikkeavaa. Lääkäri kuunteli kyllä ymmärtäväisesti ja sanoi heti että rokote ei aiheuta kuvaamiani oireita. Äidinvaistoni oli eri mieltä. Lapsellani oli jotain vialla. Annoin särkylääkettä ja yritin antaa virikkeitä ja saada selville mikä on muuttunut. Kotona ei kuulunut enää hänen iloinen höpötämisensä ja leikkiautojen kolina.

Lääkärissä on käyty, useasti, mutta mikään ei viittaa kuulemma mihinkään sairauteen. Veriarvot on kohdallaan. Lääkäreiden mielestä hänellä nyt on vain tällainen vaihe. Hetikö rokotteen ottamisen jälkeen? Minulle sanottiin epäsuorasti että turha lietsoa hysteriaa rokotteesta koska kukaan ei pysty ikinä todentamaan rokotteen ja lapseni tilan yhteyttä. Voisin pitää epäilykseni ihan omina tietoinaan.

Nyt on kulunut kohta viikko, eikä mikään ole muuttunut. Ehkä hän on hivenen piristynyt, mutta kaukana omasta itsestään. Minä huudan sisäisesti, olen avuton. Miksi uskoin ja miksi menin? Kun luin artikkelisi viimeisimpiä kommentteja sokeripala oikeudenkäynnistä ja lääkelaitoksen sekä viranomaisten vähättelevästä ja vastuunkarttamis asenteesta puhkesin hysteeriseen itkuun. Olet oikeassa. Viranomaisiin ei voi luottaa. Nyt toivon vain että lapseni olisi jälleen terve. Ihan mitä tahansa, ihan mitä vain, kunhan terve.\"

_________________________________________________________________

Ranskassa yhdeksän ihmistä on nostanut joukkokanteen Ranskan valtiota vastaan, koska heidän mukaansa H1N1-kampanjan tarkoitus on tahallaan myrkyttää Ranskan väestö.

http://www.infosota.fi/2009/04/28/rokotevalmistaja-baxter-levitti-saastunutta-influenssavalmistetta-eurooppaan/

Ensin rokotetaan tutkimattomalla rokotteella riskiryhmät. Riskiryhmiinhän kuuluu ihmisiä, joilla on vaikeita perussairauksia. Mahdolliset rokotekomplikaatiot voidaan laittaa näiden perussairausten syyksi. Sairas teoria, mutta onko mahdoton?

Rokotteet sisältävät nanoparttikkeleita, joilla voidaan ajatella olevan samankaltainen pitkäaikaisvaikutus kuin asbestilla:

http://sikainfluenssa.biz/323/joistakin-h1n1-rokotteista-loytyy-nanopartikkeleita

____________________________________________________________

Seuraavassa haastattelussa Antti Heikkilä kertoo sikainfluenssa rokotteesta ja sen kehittäneestä Baxter lääkeyhtiöstä. (Vähän samaa sabotaasia olin itse epäillyt)

http://sikainfluenssa.biz/283/tohtori-antti-heikkila-korporaation-vieraana

________________________________________________________________

Baxter yrityksen toimipisteessä Orth-Donaussa Itävallassa sekoitettiin H3N2 (influenssavirus) ja H5N1 (lintuvirus) keskenään ja se lähetettiin Itävaltalaiselle yritykselle nimeltä Avir Green Hills Biotechnology. Avir Green Hills Biotechnology lähetti sen kolmelle alivalmistajalle Saksaan, Sloveniaan ja Tsekkiin. Koko juttu selvisi kun Tsekkiläinen yritys (Biotest) testasi saatua rokotekantaa fretteihin. Kaikki fretit kuolivat. Tsekeissä huolestuttiin. Fretit eivät nimittäin kuole H3N2 influenssarokotteista. Työntekijät jouduttiin laittamaan karanteeniin kun siellä ymmärrettiin mitä oli tapahtunut.

Baxter sanoo että asiaan liittyy inhimillinen virhe mutta ei voi kommentoida rokotteiden sekoittumista enempää, vedoten tuotesalaisuuteen.

"The company that released contaminated flu virus material from a plant in Austria confirmed Friday that the experimental product contained live H5N1 avian flu viruses." http://www.torontosun.com/news/canad...7/8560781.html

_________________________________________________________________

Ihmetystä aiheuttaa:

- Miksi epidemia saapui suomeen vasta rokotus erän mukana? Onko rokotteessa mukana elävää virusta. Miksi rokotteen resepti on julistettu salaiseksi?

- Sanotaan että rokote ei voi aiheuttaa sairautta tai kuolemaa, koska siinä on vain kuoriosia mukana. Miten se voi sitten sairastuttaa terveen rokotetun korkeaan 40C kuumeeseen, lihakset kuin pesäpallomaillalla hakatut ja kurkku kipeä kuin viilelty lasin siruilla?

- Miksi minun läheisen tuttu (riskiryhmä) kuoli rokotteen antamisen jälkeen. Tästä ei uutisoitu mediassa ollenkaan, kuolema merkittiin sikainfluenssan piikkiin!!! Hän ei varmasti olisi kuollut ilman rokotetta!

- JOS tuttavani kuoli rokotteeseen, miten hän voi olla sikaflunssa kuolleiden tilastoissa? Miten voisin saada hänet oikeisiin tilastoihin, kun hänellä on jo multaa naamalla?

- Miksi historian ensimmäisen kerran koululaisten vanhemmilta halutaan kirjallinen, allekirjoitettu hyväksyntä lapsen rokottamiselle?

- THL:n rokoteosasto sai tänä vuonna rokotevalmistajilta arviolta kuuden miljoonan euron rahoituksen, joka on moninkertainen valtion budjetista tulevaan rahoitukseen verrattuna. Suurin osa tulee Pandemrix-rokotteen valmistajalta, jolta rokote on tilattu ilman tarjouskilpailua.

Päivitys 20.11.2009 Rokoteostot pois THL:ltä: http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2009/11/1000617

  • - Rokote valmistaja on vaatinut vastuuvapautuksen rokotteista johtuvista kuolemista tai vammautumista. Sen se on myös saanut. Suomen valtio ottaa siis vastuun, mutta siirtääkö se allekirjoituksella vastuun lapsen äidille joka on kirjallisesti hyväksynyt lapsensa rokottamisen?

- Yhdysvaltojen viranomaiset ovat irtisanoutuneet kaikista rokotushaitta korvauksista, perustellen niitä sen kalleudella. Suomi ei ole tätä vielä tehnyt, mutta miten Suomen valtiolta niitä korvauksia kukaan saa?

- Baxter, Novartis, Sanofi-Aventis, AstraZeneca ja GlaxoSmithKline ovat tehneet sopimuksen yli 50 maan hallituksen kanssa rokotetoimituksista. (Reuters, 16.07.2009).
Lisäksi WHO:n “suositus” sitoo sen lähes 200 jäsenmaata yhteistyöhön vuoden 2005 säädöksen (International Health Regulations Act) mukaisen pandemia hälytyksen astuttua voimaan.
Veronmaksajat elintasomaissa maksavat hieman vajaat 10 taalaa yhdestä H1N1-flunssarokotuksesta, kehitysmaat saavat rokotetta edullisemmin. Tämä tulee tuottamaan lähes $400 miljardia lääkejättiläisille (Business Week, July 2009).

- THL myöntää jotenkuten että joka sadastuhannes voi saada vakavan reaktion. Lasken sen näin suurella suhdeluvulla jo kuolemaan johtavaksi. Jos kaikki 5milj. Suomalaista rokotetaan, on se 50 Kappaletta rokotteisiin kuollutta.

- Yhdessä vaiheessa Pekka Puska arvio Suomessa tulevan 100 sikainfluenssa uhria. Eihän tässä ole mitään suhteellista järkeä!!

- Suora lainaus THL:n sivuilta: Kysymys: Riittääkö 1 rokoteannos?

" Tämänhetkisen tiedon valossa yksi annos riittää sekä aikuisille että lapsille. Saattaa olla, että syksyn kuluessa tullaan suosittelemaan toista annosta joillekin kohderyhmille, mutta tätäkin päätöstä varten odotetaan vielä valmistajalta viimeisimpiä tietoja rokotteiden immunogeenisuustutkimuksista."

ODOTATTEKO TE IHAN OIKEASTI liikkeenharjoittajalta päätöstä siitä tuleeko teidän tilata heidän tuotettaan tupla satsit? Anna mä arvaan mitä ne suosittelee teille...

Uskotko sinä aina myyntimiehen puheita? Miten tutkiva taho voi olla myyvä taho? Onko yrityksellä motiivia peitellä liikevaihdolle haitallista tietoa?

- Rokoteen saanutkin voi sairastua sikaflunssaan, vaikka yleisesti toisin annetaan ymmärtää.

- Rokotteet tulivat maksamaan Suomelle 440? miljoonaa euroa. Mainos kampanja rokotteiden puolesta mm.suomi24 bannerit, useita miljoonia. Olisimmeko saaneet näillä rahoilla Espoon, Vantaa ja Helsingin risteykseen uuden HOMEETTOMAN sairaalan ja sinne kymmeniä hengityskoneita ja teho-osastoja?

- Flunssa virus muuntuu jatkuvasti n.3kk välein. Norjassa on jo eri sikainfluenssa kantaa kuin meidän rokotteessa.

- Rokotteessa on elohopeaa.

- Voiko rokotteen saanut tartuttaa rokottamattoman? Timo  Soini mukaelma: Missä piikki, siellä ongelma. Missä piikki, siellä pandemia.

Lääkäri: Sikainfluenssarokote voi aiheuttaa pahoja haittoja: http://www.studio55.fi/artikkeli/996668/

__________________________________________________________________

Rokotuksen jälkeen kuolleet:

1) 2-vuotias, viikko rokotuksen jälkeen:

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1762821

Vastineet: Kestää 2 viikkoa ennen kuin rokote antaa suojan. Miksi sitten terveet rokotetut voivat saada 2 tunnin päästä rokotuksesta korkean kuumeen ja olla viikon kipeänä? Rokote voi aiheuttaa välittömiä tai viikon sisällä tai vuoden sisällä näkyviä reaktioita.

2) Minun tuttavani, jota ei siis ole raportoitu julkisuudessa. Epäilen, että näitä tapauksia on lisää. Kaikki epäselvät tapaukset esiin!

3) 18-vuotias Lahtelainen, viikko rokotuksen jälkeen, kuumeilu alkoi samantien:

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Nuori+pitk%C3%A4aikaispotilas+kuoli+sikainfluenssaan+Lahdessa/1135250658574

4) Ruotsissa 2 uhria, toinen sai sydänkohtauksen heti ja toinen kuoli 2 pvä:

http://sikainfluenssa.biz/706/ensimmaiset-kuolemat-sikainfluenssarokotteesta-ruotsissa

5) Norja 20-vuotias:

http://sikainfluenssa.biz/804/lisaa-kuolemia-ja-sivuvaikutuksia-sikainfluenssarokotteen-yhteydessa

6) Ruotsi 75-vuotias:

http://sikainfluenssa.biz/730/kolmas-kuolema-sikainfluenssarokotteesta-ruotsissa

7) Turussa täysiaikainen vauva äitinsä kohtuun:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8609087

8) Unkari 64-vuotias, 2 päivää rokotuksen jälkeen:

http://www.iltalehti.fi/sikainfluenssa/2009103010514691_si.shtml

__________________________________________________________________

4-vuotias vaipui koomaan Ruotsissa:

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2009110910568182_ul.shtml

Sairaahoitajat oireilleet rokotteesta Ruotsissa:

http://sikainfluenssa.biz/716/sairaanhoitajat-sairastuivat-sikainfluenssarokotteesta-ruotsissa

Suomalaisella sairaanhoitajalla "pää sekaisin" rokotteesta:

http://www.iltalehti.fi/sikainfluenssa/2009103010514745_si.shtml

Keskenmeno ja sikainfluenssaan sairastuminen viikon päästä rokotuksesta:

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1074212/si_

rokotuksesta_meni_viikko_kun_sairastuin_si_hin_

Sveitsin hallitus kieltänyt lisäaineellisen rokotteen antamisen lapsille ja raskaana oleville!:

http://sikainfluenssa.biz/695/sveitsin-hallitus-ei-lisaaineellista-rokotetta-lapsille-tai-raskaanaolevilla

THL syyttää päätöstä ainostaan poliittiseksi:

http://www.iltalehti.fi/sikainfluenssa/2009103010514861_si.shtml

Saksalaismies yski verta rokotuksen jälkeen:

http://sikainfluenssa.biz/421/saksalainen-mies-vakavasti-sairastunut-sikainfluenssarokotteesta

Puola ei aio rokottaa kansalaisiaan ollenkaan testaamattomalla rokotteella: (Tästä saamme hyvää vertailuaineistoa, jääkö joku Puolalainen henkiin?) Virokaan ei tiettävästi rokota.

http://sikainfluenssa.biz/818/puolan-terveysministeri-ei-testaamattomia-sikainfluenssarokotteita-kansalaisille

Allerginen reaktio vei opiskelijan sairaalaan:

http://www.iltalehti.fi/sikainfluenssa/2009103010514851_si.shtml

__________________________________________________________________

75 % Suomalaisista ei ai ottaa rokotetta, hs:

http://sikainfluenssa.biz/542/hs-gallup-75-suomalaisista-eivat-aio-ottaa-sikainfluenssarokotetta

__________________________________________________________________

Lastenlääkärin selvitys rokotteiden haitoista

Kirjoittanut: Lastemme puolesta 17.11.2009 - 12:39

Larry Palevsky (Dr. Lawrence B. Palevsky, M.D., F.A.A.P.) on palkittu lastenlääkäri, joka on perehtynyt mm. rokotuksiin ja niiden haittavaikutuksiin. Maailman luetuimpien terveyssivujen, Mercola.com, haastattelussa hän kertoo miten hänen silmänsä avautuivat rokotteiden haitoille kuunnellessaan potilaidensa kokemuksia rokotteista. Hän tuo myös esille, kuinka vähän asiallisia, tieteellisiä tutkimuksia rokotteilla ja rokotteiden apuaineilla tehdään.

Heti aluksi lääkäri Palevsky toteaa, että lääketiedettä opiskellessaan, heille opetettiin kuinka turvallisia ja hyödyllisiä rokotukset ovat. Tiedot ja mainitut tutkimukset olivat samoja kaikissa lääketieteen opinahjoissa ympäri Amerikkaa, joten hänellä ei ollut mitään syytä epäillä tietojen paikkansapitävyyttä.

Vuosien kuluessa työskennellessään lastenlääkärinä ja antaessaan rokotteita, hän ajatteli rokotteiden olevan oppiensa mukaisesti turvallisia ja hyödyllisiä. Käytännön työssä epäilys alkoi kuitenkin herätä, kun hän tutki asioita tarkemmin, kuunteli yhä enemmän vanhempien kokemuksia ja oli yhteydessä myös muihin lääketieteen edustajiin, joiden mielestä rokotteet eivät olleet täysin turvallisia, eivätkä edes tehokkaita. Hän sai myös huomata, että rokotteissa käytettiin aineita, joita ei oltu asianmukaisesti testattu, eikä rokotteita myöskään tutkittu samoilla lääketieteen kriteereillä, kuin muita lääkkeitä.

Rokotteet eivät hävittäneet tauteja
Koululääketiede opettaa, että 1900-luvun polio- ja isorokkoepidemiat hävisivät rokotteiden ansiosta. On olemassa kuitenkin monia tutkimuksia, jotka todistavat, että nämä epidemiat poistuivat muista syistä. Esimerkkinä artikkeli vuoden 2000 Pediatric Journalissa, jossa osoitetaan, miten infektiosairaudet, kuten kurkkumätä, jäykkäkouristus, polio, hinkuyskä, tuhkarokko, influenssa, valehinkuyskä (parapertussis), tuberkuloosi ja tulirokko vähenivät jo ennen Toista Maailmansotaa, siis jo ennen antibiootteja ja rokotuksia. Syy tautien häviämiseen oli parantuneissa elinolosuhteissa, kuten puhdas vesi, paremmat asuinolot, parantunut viemäröinti ja ravitsevampi ruoka.

Rokotteiden turvallisuustutkimukset puuttuvat
Monesti ihmetellään, miten koulutettujen tutkijoiden ja lääkäreiden keskuudessa on niin valtavia mielipide-eroja rokotteiden turvallisuudesta ja tehokkuudesta. Lääkäri Palevskyn mielestä kyse on siitä, että suuri osa hänenkin kollegoistaan saa tietonsa USA:n lastenlääkärien akatemian, USA:n lääketieteen yhdistyksen ja CDC:n (USA:n THL:ää vastaava laitos) omista julkaisuista. Hän kuitenkin kehottaisi näitä kollegoja lukemaan läpi mainitut tutkimukset ja selvittämään, onko tieteelliset tutkimukset tehty käyttäen asiaankuuluvia tutkimusryhmiä sekä asianmukaisia vertailuryhmiä. Heidän tulisi myös selvittää, ovatko kaikki rokotteissa käytetyt aineosat tutkittu.

Yhä enemmän ja enemmän tulee tutkimuksia julki, joista selviää, että:


* asianmukaisia tutkimuksia ei ole tehty
* pelkät vasta-aineet eivät ole riittävä suoja elimistölle
* on olemassa ero, miten elimistö käsittelee ilman ja ruoan kautta tulevan aineen tai injektoidun aineen
* rokotteissa on aineosia, jotka kerääntyvät elimistöön ja aiheuttavat häiriöitä immuunijärjestelmään
* rokotteissa on aineosia, jotka kulkeutuvat aivoihin ja
* rokotteissa on vieraita DNA osasia, jotka pääsevät elimistöön

Monille terveydenhuollon ammattilaisille on järkytys huomata, kuinka vähän on tutkittua tietoa rokotteiden turvallisuudesta ja tehokkuudesta.

Rokotteiden haitat vanhempien kautta julki
Lääkäri Palevsky alkoi tutkia rokotteiden haittoja kymmenen vuotta sitten, koska lasten vanhemmat tulivat valittamaan ja kertomaan huolestumisensa, että heidän lapsilleen oli tapahtunut jotain rokotusten jälkeen. Hän on itse nähnyt, miten lapset olivat aivan normaalisti kehittyneitä, puhuivat ja olivat terveitä, jotka pikku hiljaa eivät enää puhuneet, eivät ottaneet katsekontaktia, saivat kohtauksia, heille kehittyi allergioita ja astmaa. Vanhemmat eivät saaneet mistään apua, koska lääkärit sanoivat heille, etteivät oireet johdu rokotteista.

Kirjallisuus osoittaa, että rokotettujen lasten immuunipuolustus häiriintyy, ja erityisesti kun rokotus annetaan alle vuoden ikäisenä, saatikka yhden päivän ikäisenä. On olemassa hyvää tieteellistä kirjallisuutta, joista nämä asiat käyvät ilmi ja yhä enemmän todisteita kroonisesti sairaista lapsista, jotka kärsivät nimenomaan häiriintyneestä immuunijärjestelmästä.

Palevsky mainitsee esimerkkinä huonoja tutkimuksia, joita julkaistaan lääkärien lukemissa lehdissä ja joissa väitetään, ettei rokotuksilla ja autismilla tai rokotuksilla ja astmalla ole yhteyttä. Eräässäkin tutkimuksessa, jossa todettiin ettei rokotteilla ole osuutta autismiin, oli 25 osallistujaa ilman vertailuryhmää. Tällaiset tutkimukset eivät todellakaan täytä tieteellisille tutkimuksille asetettuja kriteerejä.

Rokottamattomat lapset terveempiä
USA:ssa on yhdistys nimeltä The National Vaccine Information Center (NVIC), suomeksi Kansallinen Rokotus Informaatio Keskus, joka kerää varoja puolueettomiin rokotetutkimuksiin. Yksi tutkimus on jo olemassa, jossa verrattiin rokotettujen ja ei rokotettujen lapsien terveyttä. Tutkimus julkaistiin Huhtikuussa 2005 Allergia ja Kliininen Immunologia-lehdessä (Journal of Allergy and Clinical Immunologi).

Tutkimuksessa vertailtiin täysin rokotettujen, osittain rokotettujen ja rokottamattomien lasten atopiaoireita. Atopialla tarkoitetaan allergiaa, astmaa, ihottumia ja heinänuhaa. Tutkimuksen tekijät eivät tienneet, mihin ryhmään lapset kuuluivat. Lasten vanhemmat vastasivat kyselylomakkeisiin lasten sairauksista ja tutkijat kävivät materiaalit läpi ja tekivät niistä yhteenvedon. Lopputulos oli, että eniten atopiaa oli täysin rokotetuilla, toiseksi eniten osittain rokotetuilla ja vähiten atopiaa oli rokottamattomilla. Tulos oli tilastollisesti merkitsevä eli se ei johtunut sattumasta. Tutkijatkin olivat hämmästyneitä tuloksista, sillä yleinen luulohan on, että rokotteet ovat täysin turvallisia ja tehokkaita. Tällaisia puolueettomia tutkimuksia tarvitaan ehdottomasti lisää.

Ovatko jotkin rokotteet turvallisempia kuin toiset?
Tähän kysymykseen lääkäri Palevsky vastaa: ”Perustuen tutkimuksiini rokotteista sekä lääkärikoulutuksen antamaan tietoon mikrobiologiasta ja virologiasta, en voi ymmärtää, miten mikään virusta sisältävä rokote voisi olla turvallinen.”

Ihmiset eivät usein ymmärrä, että virus ei ole elävä, se on vain yksinkertaisesti pala tai säie RNA:ta tai DNA:ta ja yksinään virus ei voi ”tehdä” mitään. Virus on myös niin pieni, että sen voi nähdä vain elektronimikroskoopilla, se on paljon pienempi kuin bakteeri, jonka voi nähdä tavallisella mikroskoopilla. Viruksia ei siis voida eristää. Kun tehdään virusrokotteita, voidaan eristää ainoastaan ihmis- tai eläinkudosta, jonka epäillään olevan sen viruksen tartuttama, joka halutaan eristää.

Kun virusviljelmä tai kokoelma viljelmiä on tehty, se sisältää aina myös tartunnan saaneen ihmisen tai eläimen DNA:ta. Tämän jälkeen nämä solut otetaan ja kasvatetaan eläinsoluissa, joko apinan munuaissoluissa tai kanamunan alkiosoluissa. Tässä yhdistelmässä solut liittyvät ja uudelleen yhdistyvät, mikä tarkoittaa, että eläinsolujen DNA sekoittuu viruksen tartuttaman kudoksen DNA:han.

Virusrokote sisältää siis tuntematonta eläin- ja mahdollisesti ihmisperäistä DNA:ta. Tämän johdosta kanamuna-allergikot voivat saada oireita määrätyistä rokotteista, koska ne sisältävät kanamunan proteiineja. Kysymys kuuluu siis, kuinka turvallista on injektoida virusmateriaalia, joka on sulautettu DNA:han, jossa on vierasta DNA:ta?
Minkälaisia tutkimuksia on tehty, meneekö vieras DNA elimistöösi; pysyykö se sinun DNA:ssasi; kulkeutuukos se aivoihisi; ja onko rokotteissa eläinperäisiä viruksia, joita on luonnostaan eläimen DNA:ssa?

Adjuvanttien vaarat
Adjuvantit lisäävät immunologista reaktiota ja siksi niitä käytetään rokotteissa. Todistusaineisto kuitenkin osoittaa, että adjuvantit, kuten alumiini ja skvaleeni, heikentävät immuunijärjestelmää. Joten samalla, kun saadaan nostettua haluttuja vasta-aineita, aiheutetaan vaurioita immuunijärjestelmälle. Erityisesti lapsilla tämä johtaa usein kroonisten sairauksien kehittymiseen.

Rokotuksiin liittyvät päätökset tehtävä itse
Jokaisen on tehtävä itse omat päätöksensä rokotusten suhteen. Lääkäri Palevsky toteaa, että hän on erittäin kannustava vanhempia kohtaan, jotka ovat tehneet todellisiin tietoihin perustuvan ratkaisun, eivätkä halua rokottaa lapsiaan.

Sikainfluenssarokotteen teho ja turvallisuus?
Palevsky vastaa, että H1N1 rokotetta ei ole testattu riittävästi, joten sitä ei voida kutsua turvalliseksi, eikä edes tehokkaaksi. Tieteellisiä tutkimuksia ei ole tehty. Täytyy myös muistaa, että vaikka joku on sairas ja nenänäytteestä löytyy H1N1-virusta, se ei tarkoita sitä, että sairaus johtuu tästä viruksesta. Tarkempia tutkimuksia tulisi tehdä, mikä oikeasti aiheuttaa sairauden. Monilta terveiltäkin ihmisiltä löytyy H1N1-virusta nenän limakalvoilta.

Rokote ei saa aikaan laumaimmuniteettiä
Usein väitetään, että rokotetut antavat rokottamattomille suojaa esim. flunssalta. Tähän Palevsky toteaa, että miten rokotus voi estää viruksen joutumisen rokotetun henkilön nenän limakalvolle, josta se voi levitä edelleen? Rokotteiden tehosta keskusteltaessa, vedotaan aina laumaimmuniteettiin. Tosiasia on, että rokotteet eivät estä henkilöä kantamasta bakteereja ja viruksia nenässä, nielussa, ruoansulatuskanavassa, hengitysteissä, iholla tai elimistössä. Monet eivät ymmärrä tämän asian tärkeyttä ja luulevat, että kun on rokotettu ei voi kantaa viruksia, joten muut ovat suojassa. Tämä uskomus ei perustu tieteelliseen tosiasiaan.

Laumaimmuniteetti kehittyy, kun määrätty määrä ihmisiä sairastaa todellisen taudin, jonka jälkeen pieni vähemmistö, joka ei ole sairastunut saa suojaa sairastuneiden kehittyneestä vastustuskyvystä. Rokotteet eivät pysty matkimaan todellista tautia ja näin ollen eivät saa aikaan laumaimmuniteettiä.

Mielenkiintoista on myös se, että viruksilla ja bakteereilla on aivan oma elinkaarensa, ja sillä mikä siihen vaikuttaa, ei välttämättä ole mitään tekemistä sairastuneiden lukumäärän kanssa. Ei tarvitse kuin katsoa SARS aaltoa. Tämä pelätty virus ei sairastuttanut 70-80 %:a väestöstä, jolloin 20-30 %:a olisi saanut laumasuojan. Tällä viruksella oli oma elinkaarensa, se tuli ja meni, ei saanut aikaan laumaimmuniteettia ja silti virus hävisi itsestään. Usein unohdamme, että viruksilla on oma elinkaarensa ja ne ovat yhteydessä muihin organismeihin sekä meihin. Jokin aktivoi ne ja jokin sammuttaa ne, ja tällä ei välttämättä ole mitään yhteyttä sairastuneiden lukumäärään tai rokotettujen lukumäärään.

On järjetöntä kuvitella, että rokotettu lapsi ei voisi kantaa virusta tai bakteeria, jota vastaan hänet on rokotettu. Entä miksi rokotettujen lasten vanhemmat ja viranomaiset ovat aina huolissaan, että rokottamattomat lapset voisivat kantaa jotain, mitä heidän rokotetut lapsensa eivät kanna, heidänhän pitäisi olla turvallisin mielin kun heidän lapsensa on rokotettu. Ei voi rokottaa lasta ja uskoa, että rokote suojaa ja sitten pelätä, että jotenkin, joku rokottamaton lapsi kantaa jotain tuntematonta organismia, jota kukaan muu ei kanna. Tällaisessa ajattelutavassa ei ole mitään järkeä.

Luonnollinen ja oikein hoidettu sairaus parantaa vastustuskykyä
On tärkeää, että lapset sairastavat erilaisia flunssa-sairauksia, sillä kun nämä flunssat hoidetaan levolla, nesteytyksellä ja oikeilla ravintolisillä, sairaus parantaa vastustuskykyä ja lisää myös lasten kasvua ja kehitystä. Jos lasten ei anneta sairastaa lapsuusajan sairauksia, aiheuttaa se haittaa heidän immuunijärjestelmälleen. Täytyy myös ymmärtää ero luonnollisen immuniteetin ja rokotusimmuniteetin välillä.

Kun lapset syntyvät, he kehittävät immuniteetin sadoille, tuhansille, miljoonille ja jopa triljoonille mikro-organismeille, joita he hengittävät, syövät ja saavat ihokontaktilla. Heidän immuunisysteeminsä, hengitysteiden limakalvot, ruoansulatuskanavan limakalvot sekä iho suojaavat elimistöä ympäröivältä maailmalta. Limakalvot ja iho kehittävät siis muistiin perustuvaa immuunipuolustusta, altistuttuaan näille erilaisille mikro-organismeille. Tällä immuunireaktiolla on dominoefekti, jolloin elimistö kehittää vasta-aineita ja suojaa sairauksia vastaan.

Luonnollinen suoja kehittyy siis limakalvoille ja iholle altistumisen myötä, tätä kutsutaan myös ensisijaiseksi puolustukseksi. Kun aineita injektoidaan elimistöön, ohitetaan tämä tärkeä ensisijainen puolustus. Rokote saa aikaan vasta-ainetuotannon, mutta se ei anna sellaista suojaa, kuin oikeasti hankittu, muistiin perustuva immuniteetti.

Jotkut puolustavat tässä vaiheessa nenään sumutettavia rokotteita, mutta silloinkin oletetaan, ettei ole aikaisemmin altistunut rokotettavalle virukselle tai bakteerille ja oletetaan, että altistuminen johtaa aina automaattisesti sairastumisen. Altistus ei kuitenkaan aina johda sairastumiseen. Sairastuminen riippuu aina kokonaisimmuunipuolustuksesta. Jos on hyvä vastustuskyky, voi kantaa esim. virusta, mutta ei sairastu siitä.

Yhdistelmärokotteiden vaarat
Kukaan ei tiedä näiden yhdistelmien vaikutusta, miten bakteerit reagoivat virusten kanssa ja minkälaisia vaikutuksia on tiomersaalilla (elohopea) ja suurillakin alumiinimäärillä rokotteissa. Lääkäri Palevskyn mukaan on tutkija nimeltä Boyd Haley, joka on selvittänyt muutamien rokoteaineiden vaikutusta hermosoluihin. Yksinään tiomersaali aiheuttaa paljon vauriota hermosoluille, ja kun lisätään alumiinia tiomersaaliin, tarvitaan vähemmän tiomersaalia aiheuttamaan sama vaurio immuuni- ja hermosoluille. Kun vielä lisätään neomysiiniä, joissain rokotteissa olevaa antibioottia, vaurio hermosoluille kaksinkertaistuu. Kun nämä sitten vielä altistetaan joko testosteronille tai estrogeenille, saadaan taas muutoksia. Testosteronin lisääminen aiheuttaa enemmän tuhoa ja estrogeenin taas hieman vähentää tuhoa. Tämä varmasti selittää osaksi sen, että esim. määrätyt hermostohäiriöt ovat pojilla neljä kertaa yleisempiä kuin tytöillä.

Altistaako siis testosteroni lapset pahemmin myrkyille, kuten elohopealle ja alumiinille sekä näiden yhdistelmille? Mitään näitä tutkimuksia ei ole suoritettu ihmisillä. Sanotaan, että niitä ei voi suorittaa ihmisillä. Miksi ei? Koska se on epäeettistä. Näitä aineita kuitenkin rokotetaan lapsiin, joten eikö rokotteiden antaminen ole epäeettistä.

Meiltä puuttuu siis paljon tärkeää puolueetonta tutkimusta rokotteista ja niiden apuaineista, sillä lähes kaikki tutkimukset tekee rokotevalmistajat itse.

Mercola.com sivujen haastattelusta vapaasti suomentanut Marjo Sukeva
Alkuperäinen teksti http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2009/11/14/Expert-Pediatrician-Exposes-Vaccine-Myths.aspx

__________________________________________________________________

Sikaflunssa infoa paljon:

http://sikainfluenssa.biz/varoitus

Who myöntää, että pandemia viruksia päästetään väestöön:

http://sikainfluenssa.biz/260/who-myontaa-etta-pandemia-viruksia-paastetaan-vaestoon

Suomalaisten ylläpitämä rokotusaiheinen sivu: www.rokotusinfo.fi

________________________________________________________________

Skenaariot:

- Rokotteet eivät ole saman sisältöisiä. Ne jotka eivät reagoi rokoteeseen mitenkään saavat vain kuoriosia ja oireet tai taudin saaneet elävää virusta. Osittain tämä on myönnetty, kun lääkäri on todennut oireilevan potilaan saaneen vähän voimakkaamman erän. Rokotteen tasalaatuisuus selvitykseen!

- Saksan johdolle oli menossa sitä oireita aiheuttamatonta "oikeaa turvallista" rokotetta.

- Rokottamalla osittain elävillä viruksilla, pidetään epidemiaa yllä.

________________________________________________________________

ERIKOINEN yhteensattuma: Elokuussa 2009 Moshe syytti Baxteria bioase rokotteen levittämisestä Ukrainaan, sittemmin hänet pidätettiin ja nyt lokakuussa Ukrainassa leviää tauti, jossa keuhkojen lämpötila nousee 55 asteeseen ja keuhkot mustuvat ja ihminen ikäänkuin sulaa sisältä päin:

Elokuussa USA:ssa pidätettiin professori Joseph Moshe (Israelin salaisen palvelun Mossadin mikrobiologisti), joka oli soittanut suoraan radio-ohjelmaan varoittaakseen Baxter -nimisen lääkeyhtiön valmistavan Ukrainassa bioasetta esittäen sen olevan sikainfluenssarokote.

Pääministeri Tymoshenko on sulkenut kaikki koulut ja elokuvateatterit kolmeksi viikoksi.

Ukrainasta tulevat raportit kertovat tuntemattomasta verenvuotoa aiheuttavasta keuhkotaudista.

Ukrainan tilanteeseen näyttää mahdollisesti punoutuvan kiinni sivutarina, josta valtamedia tapansa mukaan vaikenee.

Lähde: http://kaarle.blogit.uusisuomi.fi/2009/10/31/tupla-tai-kuitti

___________________________________________________________________

Suoralainaus THL:n sivuilta:

4. Voiko rokotteella olla vakavia sivuvaikutuksia? Mistä tiedetään, että niitä ei tule?

Sikainfluenssarokotteella on samanlaisia haittavaikutuksia kuin kausi-influenssarokotella. Sikainfluenssarokote aiheuttaa tosin kausi-influenssarokotetta selvästi enemmän paikallisia reaktioita, kuten pistoskohdan punotusta, kuumotusta, turvotusta tai paikallista kipua. Tämä johtuu todennäköisesti tehosteaineen avustamasta rokotteen paikallisesta vaikutusmekanismista.

Lisäksi yli 10 prosenttia rokotetuista on saanut influenssan kaltaisia oireita, kuten lihas- ja nivelkipuja, päänsärkyä ja kuumetta. Nämä oireet menevät ohi parissa päivässä ja niitä voi hoitaa tavallisilla kuume- ja kipulääkkeillä. Hyvin harvoin esiintyvät haitat tulevat esiin kun rokotuksia käytetään laajasti.

Rokotteen koostumuksen ja vaikutusmekanismin vuoksi harvinaisten haittojen odotetaan olevan samat kuin kausi-influenssarokotusten yhteydessä raportoidut harvinaiset haittavaikutukset. Vakavia haittavaikutuksia rokotteesta ei odoteta tulevan. Voimakkaasti kanamunalle allergiset voivat saada allergiaoireita, ja rokotusta kannattaa harkita tarkemmin.

KRITIIKKI: Vastauksessa todetaan, että samoja kuin kausirokotteella. Kuitenkaan ei kerrota, mitä sillä kausirokotteella on. Lopuksi puhutaan vain kananmunista, kun niitä ei ketään pelkää.

http://www.thl.fi/fi_FI/web/fi/rokotuksetjarokottaminen

Lisätietoja THL:stä:

Tutkimusprofessori Petri Ruutu, THL, puh. 020 610 8670
Lääkintöneuvos Merja Saarinen, STM, puh. 09 160 74030
Johtaja Tapani Melkas, STM, puh. 09 160 73886
Ylilääkäri Terhi Kilpi, THL, puh. 020 610 8678
Erikoistutkija Tuija Leino, THL, puh. 020 610 8787
Erikoistutkija Rose-Marie Ölander, THL, puh. 020 610 8328 (rokotteiden jakelu)

___________________________________________________________________

Ruotsin haittavaikutus seuranta:

http://www.lakemedelsverket.se/english/All-news/NYHETER---2009/Summary-of-ADR-reports-in-Sweden-with-Pandemrix-received-up-to-November-10-/

__________________________________________________________________

Lainaus rokotekeskustelusta, kannattaako piikki ottaa:

" Poika 13v, riskiryhmärokotus 2 viikkoa sitten: Käsi oli hiukan arka pari päivää
Tyttö 10v, rokotus 3 vrk sitten: Samana iltana nousi kuume joka jatkuu edelleen.
Tyttö 3v, rokotus 5vrk sitten: Ei mitään oireita rokotuksesta, mutta eilen illalla nousi kuume joka jatkuu edelleen.
Poika 10kk, rokotus 6vrk sitten, ei mitään oireita rokotuksesta.

Eli. Itse (perheen isä) olen influenssassa kolmatta päivää, ja olen melko varma että molemmat tytötkin ovat, eli rokote ei vain ehtinyt muodostaa suojaa. Tuntuu kuitenkin siltä, että heillä tauti on selvästi lievempänä kuin minulla. Toivotaan että nuorimmainen ja perheen äiti pysyvät terveinä.

Minusta piikki kannatti ottaa, se tuli vain liian myöhään muille paitsi vanhimmalle pojalle."

Tämän perheen prosenttijakauma:

4 rokotettu (10kk,3v,10v,13v) ja 2 rokottamatonta (isä,äiti)

Rokottamattomat: 50% sairastunut ja 50% ilman oireita

Rokotetut: 50% sairastunut, 25% lievä rokotekohtareaktio, 25% ilman oireita

____________________________________________________________________

©2017 homeasunto - suntuubi.com